Bratari din cupru realizate manual


Bratarile de cupru sunt realizate prin gravare manuala folosind freze diamantate urmarind un desen realizat din mana direct pe bratara de cupru.

Sunt un modest  mestesugar din Transilvania autodidact , ce am descoperit singur dupa ani de pictat si sculptat in lemn o alta modalitate de a lucra in cupru. 

Am reusit dupa multe incercari  si experimente sa acopar obiectele din sticla in cupru, respectiv sa modelez in felul meu acest dans minunant dintre cupru si sticla.

Doresc sa subliniez ca nu am copiat niciodata pe nimeni, am incercat in pasi modesti sa-mi creez propria poveste artistica si sa-mi descopar sufletul de artist in cea mai pura forma.

Sunt deschis la colaborari, respectiv sa fac demonstratii in cupru la diferite evenimente culturale  mestesugaresti sa arat cum prinde viata un obiect de sticla acoperit manual cu  sarma de cupru lovind incet cu ciocanul ca o soapta. 


 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pe ce mana se poarta bratara de cupru

Bijuterii handmade din cupru