Pe ce mana se poarta bratara de cupru

Creez la comanda bratari de cupru. Pentru comenzi tel: 0759.165.234 sau pe e-mail: hadaruga.mihai@yahoo.com
Bratara de cupru terapeutica - Tel: 0759.165.234


Uite o intrebare ce o pun cei ce aleg sa poarte bratari de cupru in scop terapeutic.
Majoritatea persoanelor ce le cunosc ca fiind samani sau maestri REIKI au spus ca bratara din cupru se poarta in general pe mana stanga pe partea cu inima ziua si cand dormi pe mana dreapta.
Au fost persoane ce spuneau sa porti bratara din cupru 6 ore pe mana stanga , 6 ore pe mana dreapta apoi le dai jos.

Am avut comenzi de bratari de cupru cu floarea vietii pentru terapeuti ce le foloseau in munca lor de bioenegizare a persoanelor si le purtau pe mana cu care lucrau, mana dreapta sau aveau pe ambele maini cate o bratara de cupru gravate cu diferite simboluri energetice alese de dansii sa le gravez.
Nu mai tin minte ce simboluri energetice le-am gravat pe bratarile din cupru folosite in munca lor dar tin minte ca simbolul Floarea Vietii ( simbolul maestrului cum spuneau ei) este cel mai des simbol gravat pe bratarile din cupru!


Cand lucrezi pe mana ce o folosesti mai mult nu purta cupru sa nu deranjeze la procesul muncii, sa nu strici bratara de cupru.

Mai sunt persoane ce au spus ca nu pot purta noaptea o bratara din cupru lucrata de mine intrucat nu mai pot dormi, fiind puternic incarcata energetic bratarile de cupru lucrate de mine...ca sa poata dormi dau jos bratara de cupru de pe mana.

Creez la comanda bratari din cupru terapeutice cu diferite simboluri. Pentru comenzi tel: 0759.165.234 sau e-mail: hadaruga.mihai@yahoo.com
Bratara din cupru terapeutica -Tel: 0759.165.234



O alta informatie foarte importanta zic eu pentru cei ce poarta bratari din cupru am aflat de la  bioterapeutii ce au comandat bratari de cupru de la mine....inainte de a purta bratara de cupru o pun sub o piramida de cupru pentru incarcare! Nu stiu daca ajuta aceasta informatie dar mi-am adus aminte acum de importanta piramidei de cupru pentru curatarea si energizarea alimentelor cat si a bratarilor de cupru! 

Ca o paralela  mi s-a spus de multe persoane ca incarc puternic energetic toate bratarile de cupru ce eu le creez , ei simtind aceasta energie intr-un mod benefic indiferent ca este femeie sau barbat.
Nu stiu care ar fi explicatia logica ! Poate  faptul ca mintea mea este linistita cand creez sau bucuria interioara ce o simt cand lucrez in cupru

Cert este cand ating cupru traiesc un deja-vu ca si cum am mai facut asta in alte vieti in alte dimensiuni....si atunci cand lovesc cu ciocanul in cupru ma simt implinit colplet ca si cum retraiesc ceva, continui o lucrare de mult inceputa...o vibratie placuta ma cuprinde.

Consider ca acest subiect pe ce mana se poarta bratara de cupru face parte din "informatiile interzise" publicului larg intrucat nu este bine ca omul sa gaseasca prea multe alternative la medicina traditionala! 

Ca sa ajungi la intrebarea pe ce mana se poarta o bratara de cupru trebuie sa intelegi importanta purtarii unei bratari de cupru si ce rol poate sa aiba pentru organism , pentru incarcatura enegetica a ta sau cine stie in ce alt  mod vrei sa o folosesti si pentru ce.
Poate nu stiti dar in general bratarile de cupru sunt purtate atat pentru protectie energetica cat si pentru a stimula diferite energii....chakre!


Pe bratara din cupru in general sunt gravate de mine diferite simboluri mistice alese in general de cel ce comanda bratara de cupru stiind foarte bine in ce scop le foloseste si cum.
Au fost cazuri cand am fost intrebat ce simboluri sugerez eu sa apara pe bratara de cupru ce o creez pentu dansii iar eu le-am sugerat atunci simbolurile dacice, simboluri sacre romanesti!

Pai romani fiind si traind pe pamantul stramosesc romanesc oare nu ar trebui sa avem pe noi ii cusute cu simboluri sacre romanesti si daca alegem sa purtam bratari de cupru sa aiba pe ele simboluri dacice?  

Creez bratari din cupru pur in scop terapeutic. Pentru comenzi bratari de cupru , tel: 0759.165.234 sau e-amil: hadaruga.mihai@yaho.com
Bratara din cupru pur -Tel: 0759.165.234





Uite inca un subiect din zona " informatiile interzise" publicului cum poate influenta, ajuta sau proteja  un simbol sau mai multe gravate pe bratara de cupru?

Si uite asa ajungem sa ne intrebam de ce sa purtam o bratara de cupru si nu de argint sau de aur, sau ce simboluri trebuie sa fie pe bratara de cupru pentru o protectie energetica puternica sau pentru terapie in cazul in care sunteti bioenergetician.

Mai multe bratari de cupru lucrate de mine de-a lungul timpului gasiti aici pe site-ul meu de prezentare:  https://hadarugart.weebly.com/


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bijuterii handmade din cupru