Bratara de cupru

Bratara din cupru 

 

Creez manual bratari de cupru simple sau gravate cu diferite simboluri alese de dumneavoastra pentru protectie energetica, energizare sau pentru a avea efectul dorit in functie de simbolul ales sa apara pe bratara de cupru.

Pentru comanda unei bratari de cupru am nevoie de o masura exacta in centimetri a incheieturii mainii dumneavoastra intrucat eu creez bratari din cupru pentru fiecare persoana in parte, eu nu am un stos de bratari de cupru.

Aici pe site-ul de prezentare: https://brataradecupru.weebly.com/
vedeti mai multe exemple de bratari de cupru lucrate de mine de-a lungul timpului.

Pentru detalii sau intrebarii vizavi la bratara de cupru imi puteti scrie pe e-mail: hadaruga.mihai@yahoo.com sau la telefon: 0759165234

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pe ce mana se poarta bratara de cupru

Bijuterii handmade din cupru