Bratara de cupru terapeutica

Bratara de cupru terapeutica lucrata manual .Pentru comenzi bratari de cupru imi puteti scrie pe e-mail: hadaruga.mihai@yahoo.com sau la telefon: 0759.165.234
Bratara de cupru - Tel: 0759.165.234


Bratara de cupru terapeutica  este gravata manual urmarind intotdeauna desene si schite personale.

Pe bratara de cupru se pot grava si alte simboluri energetice sau pentru protectie alese de dumneavoastra.

Inainte de a comanda o bratara de cupru am rugamintea sa va masurati incheietura mainii si sa-mi dati masura exacta in centimetri intrucat eu creez bratari de cupru pentru fiecare persoana in parte.

Aici pe You Tube vedeti cum gravez manual o bratara de cupru cu simbolul Floarea Vietii.

Pentru mai multe detalii,  intrebari sau comenzi  imi puteti scrie pe e-mail: hadaruga.mihai@yahoo.com sau la telefon: 0759.165.234

Aici pe site: hadarugart  gasiti un mic portofoliu cu lucrari de cupru handmade lucrate de mine de-a lungul timpului.

In general bratarile de cupru se poarta in scop terapeutic vezi Cuproterapia sau pentru protectie energetica, in functie de simbolurile gravate pe bratara din cupru.
Sunt persoane ce folosesc bratarile de cupru pentru efectuarea diferitelor proceduri energetice sau pentru vindecare in general maestrii Reiki.
 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pe ce mana se poarta bratara de cupru

Bijuterii handmade din cupru