Cum creez o bratara din cupru

Bratara din cupru - Tel: 0759.165.234 sau e-mail: hadaruga.mihai@yahoo.com

Bratara de cupru  cu floarea vietii- Tel: 0759.165.234 sau e-mail: hadaruga.mihai@yahoo.com


Bratara de cupru - Tel: 0759.165.234 sau e-mail: hadaruga.mihai@yahoo.com


Bratara din cupru pur - Tel: 0759.165.234 sau e-mail: hadaruga.mihai@yahoo.com


Creez bratari din cupru la comanda in functie de masura incheieturii dumneavoastra.
Sunt un artizan ardelean in orasul Campia Turzii, judetul Cluj si iubesc sa lucrez in cupru sa gravez manual sticla.
Inainte de a lucra cuprul am inceput cu desenul, pictura, sculptura apoi am ajuns sa modelez acest material "nobil" cuprul.
Tot ce vedeti gravat pe bratarile din cupru sunt rodul anilor de desen si pictura, practic gravurile urmaresc intotdeauna desenele si schitele personale.

Nu imi place sa copiez alti artizani sau mestesugari in cupru, iubesc ceea ce fac eu si-mi respect sufletul adica creez doar ceea ce simt si cum simt!
Arta trebuie sa fie originala in esenta ei , sa creezi cu sufletul, altfel nu ar placea privitorului, cel putin asa cred eu.

Pentru bratara de cupru folosesc cupru pur cu o concentratie de 99,9% cel putin asa spun fabricile producatoare de tevi de cupru. Cumpar teava de cupru, o tai cu un flex mic (biax- Dremel) apoi o desfac cu ciocane din lemn si la urma masor si tai o bucata din care confectionez bratara de cupru.

Pentru comenzi bratari de cupru puteti scrie pe e-mail: hadauga.mihai@yahoo.com sau la telefon: 0759.165.234




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pe ce mana se poarta bratara de cupru

Bijuterii handmade din cupru