Bratara din cupru

Bratara din cupru. Telefon: 0759.165.234 sau email: hadaruga.mihai@yahoo.com


Bratara din cupru. Telefon: 0759.165.234 sau email: hadaruga.mihai@yahoo.com


 
Bratara din cupru din fotografie este realizata prin gravura manuala.
In cuvinte putine am realizat un desen pe bratara de cupru apoi am gravat totul manual .
Bratarile din cupru sunt purtate in primul rand pentru efectul lor asupra organismului, vezi cuproterapia, precum si pentru protectia energetica .
Nu stiu in ce masura se poate demonstra efectul pozitiv asupra organismului cand porti o bratara din cupru sau cum poate asigura protectie energetica o alta  bratara de cupru.
Rolul meu este de a creea in cupru, bratari din cupru, piramide din cupru ....
Sunt onorat cand cineva imi poarta bratarile din cupru, sau  cand imi spun ca bratara de cupru i-a ajutat foarte mult.
La nevoie pot sa gravez pe bratara din cupru si alte simboluri mistice daca nu sunt foarte complicate intrucat eu gravez manual bratara de cupru.

Aici pe site-ul de prezentare : https://hadarugart.weebly.com/  vedeti mai multe fotografii cu bratari de cupru realizate de mine .

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pe ce mana se poarta bratara de cupru

Bijuterii handmade din cupru