Casca din cupru cu cristal ametist



Mai multe creatii in cupru  gasiti pe site-ul de prezentare:
http://hadarugart.weebly.com
...................................................................
Doresc sa subliniez ca eu nu am studii in domeniu respectiv nu simt energiie, vibratiile, aura energetica....doar sufletul omului din privire dar asta e alt subiect. Tot ce vedeti creeat de mine in cupru sunt inspirate din ideile altor persoane care si-au dorit sa poarte ceva creat de mine. Cei care vin spre mine: samani, terapeuti, "vinecatori" si chiar persoane obisnuite ma inspira respectiv imi ofera informatia pe care eu incerc sa o transpun in cupru. Nu stiu sincer in ce masura ajuta sau nu aceasta "casca" de protectie - amplificare energetica dar eu ma bucur ca reusesc sa completez povestea unor suflete cu lucrarile mele in cupru. In definitiv viata este o calatorie frumoasa si fiecare avem un rol aici!
P.S. Si aceasta lucrare din cupru este realizata integral manual, doar din clesti si ciocan,  fara sa folosesc cositor, sudura sau lipire! Este doar cupru 100% fara alte impuritati care sa "deranjeze" vibratia!
Mai multe creatii in cupru  gasiti pe site-ul de prezentare:
http://hadarugart.weebly.com

Postări populare de pe acest blog

Pe ce mana se poarta bratara de cupru

Bijuterii handmade din cupru