Brose din cupru si pietre semipretioase




Cu putina rabdare ,cupru , si cateva pietre semipretioase se poate crea o lume magica , care poate  doar in natura o gasesti. Niciodata nu am copiat nimic, am incercat sa caut in suflet adanc , apoi sa materializez poezile mele de arama.
Ce poate fi mai frumos pentru un artizan sa completeze prin creatiile sale sufletul omului !
Mai multe creatii in cupru, arama, inox sau gravura pe sticla gasiti pe site ul de prezentare:
http://hadarugart.weebly.com/.
Daca aveti intrebari imi puteti scrie pe mail: hadaruga.mihai@yahoo.com sau putem vorbi la telefon : 0754541881.
Va multumesc pentru rabdarea cu care imi urmariti  pagina! O zi interesanta va doresc!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pe ce mana se poarta bratara de cupru

Bijuterii handmade din cupru