Bratara din cupru gravata manual cu simboluri sacre Romanesti



Am avut ocazia sa dialoghez cu diverse persoane care se ocupa cu terapii alternative respectiv energoterapii. Majoritatea poarta si folosesc in viata de zi cu zi diverse obiecte, bijuterii cu simboluri care ajuta spiritual si fizic. La o privire atenta observi ca majoritatea simbolurilor nu fac parte din cultura noastra romaneasca decat ca sa zicem asa floarea vietii si diferite forme sacrale. Atunci am intrebat un "saman" roman (asa se intituleaza desi era mai romanesc vraci....) de ce nu se folosesc pentru vindecare , respectiv terapie, motive sacre romanesti? Mi- a raspuns sec ca nu s-a gandit la asta dar o explicatie ar fi ca foloseste simboluri Reiki si toate celelalte,intrucat este multa documentatie verificata chiar pentru utilitatea acestora.... Uite asa se pierde ceva din istoria poporului roman, noroc cu iile romanesti, adevarate pergamente cu multa informatie ascunsa. Astfel mi-a venit ideea sa fac o trecere subtila intre ce se cunoaste pentru terapiile alternative si folosirea simbolurilor sacre romanesti.Am cautat , am citit, m-am documentat , si incet am creat mici povestiri in bratarile din cupru , incercand sa fac o legatura sufleteasca intre diferitele simboluri romanesti intalnite in atatea lucrari populare. Ma simt onorat sa dau viata acestor lucrari ,sa completez prin putinul meu artizanatul romanesc contemporan. Doresc sa reamintesc faptul ca bratarile din cupru sunt tot mai mult cautate si purtate pentru proprietatea magica a aramei , impotriva atacurilor energetice,protectia aurei,energizarea trupului ,efect antimicrobian,cuproterapie... Sper ca aceste creeatii sa vindece sufletul celui care le poarta prin insasi incarcatura energetica a lucrarii.

Mai multe creatii gasiti pe site-ul de prezentare : http://hadarugart.weebly.com/

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pe ce mana se poarta bratara de cupru

Bijuterii handmade din cupru