Bratari din cupru gravate manual cu simboluri inspirate din motivele traditionale romanesti (CUPROTERAPIE)



Ca artizan si membru in Asociatia Mesterilor Populari Clujeni particip la nenumarate targuri de mestesugari. Avand contact direct cu imensitatea culturala a mestesugului popular romanesc m-am inspirat si am creat pe tabla din cupru prin tehnica gravuri diferite compozitii cu simboluri romanesti. Doresc sa subliniez faptul ca nu am copiat modelele ci am incercat sa le combin sa sintetizez folclorul prin prizma gandurilor mele apoi sa le astern pe aceste bratari. Toate bratarile sunt realizate la rece , imbinarea elementelor din cupru s-a facut fara utilizare de cositor si alte substante periculoase organizmului, folosind doar clesti si ciocanul. La cerere bratarile se pot crea dupa dimensiunea incheieturii mainii clientului ,pretul depinzand de complexitatea lucrarii. Sper sa reusesc sa aduc ceva in sufletul dumneavoastra prin lucrarile mele iar simplul fapt ca purtati o bratara din cupru cu simboluri romanesti sa va intregeasca aura spirituala prin incarcatura energetica a lucrarii.

 Mai multe creatii in cupru gasiti aici pe site-ul de prezentare : http://hadarugart.weebly.com

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pe ce mana se poarta bratara de cupru

Bijuterii handmade din cupru