Bratari energetice create la rece din cupru folosite cu succes impotriva atacurilor energetice si in terapia cu cupru ( Cuproterapie)


Bratarile sunt realizate manual din tabla de cupru iar gravura este realizata dupa modele creatii personale . O observatie interesanta este incarcatura energetica a bratarilor create de mine, afirmatie  data de persoanele care simt energia radianta ...Eu din pacate nu simt aceasta energie pe care o transmit in fiecare bratara eu simt doar frumusetea lucrarii...explicatia cuiva a fost ca fiind "mesager" nu simti nimic , rolul tau este de a oferi ceva dintr un spatiu in alt spatiu....Cand lucrez cuprul , practic cad intr o transa si mainile imi sunt parca conduse de altcineva iar eu sunt un simplu spectator. Astfel se explica diversitatea de creatii in cupru pe care le ofer lumii nefiind poate creatiile mele ci  "cuvintele" unor entitati ce stau aproape de mine...Ma bucur sa fiu si eu spectator la aceste lucrari  ce ies din mainile mele si sper sa ajute spiritual  fiecare persoana ce le poarta...

Mai multe creatii in cupru gasiti aici pe site-ul de prezentare : http://hadarugart.weebly.com/ Se poate comanda prin mail : hadaruga.mihai@yahoo.com ,sau telefon:0754541881.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pe ce mana se poarta bratara de cupru

Bijuterii handmade din cupru